понеделник, 5 май 2014 г.

CMC#46 Emboss It

 Здравейте, талантливи хора!

  Днес е понеделник и е време за предизвикателство в Card Mania. Този път аз съм в ролята на Гост Дизайнер и искам да благодаря за поканата. За мен е чест да съм сред такива талантливки.
 Темата за следващите две седмици е "Emboss It"/ "Направи релеф". Дали ще ползвате папки за релеф и/или топъл ембосинг, вие решавате. Награди има доста, затова запрятайте ръкави и не пропускайте шансът си.
 Доста мислих какво да изработя този път. И се сетих, че моята племенница ще има нужда от етикети за учебници и тетрадки, защото ще тръгне на училище през септември. Затова реших да поставя началото и ето го и първият:



  Тя вече си го видя и го хареса много. Дано и на вас да ви хареса. Другите ще изработваме заедно с нея.  :)

  Приятни почивни дни от мен и до скорооооо... :)

2 коментара:

  1. Разкошен етикет! Идеята е страхотна! и Аз ще отида на училище, ако имам такива етикети!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна идея, Роси! Етикетът е страхотен! =)

    ОтговорИзтриване