вторник, 29 април 2014 г.

Визитник за Ванчето...

Ето ме отново тук!

Днес показвам вторият визитник, който този път е за Ванчето. Честит първи рожден ден на твоето местенце! Да си здрава, да си винаги вдъхновена и да продължаваш да ни радваш с красоти! Да ти е жив и здрав рожденникът днес. Здраве, късмет и щастие му желая!
  Използвах печатчето Morning Dew Fairy на A Day for Daisies. Хартиите са на MME и отново Prima.
 Ето го и визитникът:

 









Скоро пак съм тук ... ;)


Предизвикателства:

4 коментара:

  1. Разбира се, че скоро пак си тук, талантливке :) Скоро не бях наминавала. Много красоти си натворила тези дни! Браво на теб! Този визитник е уникален! Страхотна идея! Прекрасни хартийки! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Много е хубав , Роси ! Просто разкошен ! Благодаря ти, че намери време да се включиш в моята игра и да ме уважиш.Благодаря и за пожеланията :))) Нямам търпение да си го видя на живо :)))))

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотен е Роси! Направо не мога да откъсна очи!

    ОтговорИзтриване
  4. Суперски визитник си изобретила, Роси! Много ми допадна цветовата комбинация, която си подбрала! Благодаря ти, че го сподели с нас в Card Mania Challendges.

    ОтговорИзтриване