понеделник, 3 март 2014 г.

CCH #166 - Coffee and sweets

Честит празник на всички!

  Аз минавам съвсем бързичко, за да ви поканя в новото предизвикателство на The Crazy Challenge. Темата ни този път е "Coffee and sweets"/ " Кафе и сладкиши". Любезни спонсори този път са Limited Runs:


Един от вас ще си спечели 3 печата по избор. Очакваме вашите проекти с нетърпение.

  Аз използвах печата Flower Mug и си направих един книгоразделител. Като се замисля, май това е първото нещо, което правя за себе си... :) Направих пяната на кафето с Liquide Applique - 3D маркер. Доволна съм от резултатът. Направих и една мини книжка, защото с чаша хубаво топло кафенце, върви и една хубава книга. Отдавна не съм се отдавала на четенето, защото не остава време, но скоро мисля да поправя тази грешка. Хубаво е човек да се потопи в един друг свят, където сам си изгражда представа за образи и обстановка, на база прочетеното.
  Ами ето го книгоразделителят, съвсем семпъл и изчистен. До скоро! ;)



4 коментара:

  1. Поредното браво, Роси! Може и бързичко да минаваш, но все хубави неща оставяш...! :) Почти до стихотворение го докарах :):) Много е сладурско разделителчето, чак ми се допи кафе!:) Страхотно е!

    ОтговорИзтриване