понеделник, 14 януари 2013 г.

Butterfly bride

Тази картичка я обожавам... Тя е първата ми картичка с дизайнерски хартии и пънчове. Само да можехте да ми видите лицето, докато я правех. Бях толкова щастлива. За съжаление имам само тази снимка, защото я оставих на майка ми... Най- страхотната майка. Тя много рядко взимаше на сериозно нещата, с които се захващах... Знаете, всяко дете сменя през седмица желанията си :) Тогава ми беше болно, че не ми казва- Добре. С теб съм... В последствие разбрах, че покрай всички други грижи да сме добре, да сме нахранени, да учим и т.н., просто не й е оставало време да седне и да разглежда мои рисунки или да дойде и да гледа състезанията ми по волейбол например... Не й се сърдя, защото знам колко лишения се е наложило да изтърпи тя, за да сме добре аз и брат ми... Обичам те, мамо, и ти благодаря, че ме възпита и си до мен :*...
  Ето я и картичката...

Няма коментари:

Публикуване на коментар